четвъртък, 4 август 2016 г.

Какво е разширена реклама (Expanded text ad)?

разширени реклами в adwords

Expanded text ads” са текстови реклами, които са оптимизирани за мобилни устройства и имат за цел да се виждат по-добре на техните екрани. В разширените реклами заглавието играе водеща роля. To е разделено на две части по 30 символа – общо 60. За описателния текст са отделени 80 символа. В сравнение със стандартните текстови реклами в AdWords, разширените разполагат с почти 50% повече текст.
Има подобрения и в управлението на URL адресите – в новите реклами URL-ът, които се показва в рекламите (Display URL) автоматично се попълва от финалния URL (Final URL). Освен това са добавени две опции за показване на пътеки (path), с наклонени черти. Полетата за пътеките са с 2х15 символа. С новите пътеки има възможност за по-ясно структуриране и по-добро разбиране на съдържанието към, което води рекламата.



разширена реклама в google


Защо заглавието в разширените реклами e по-дълго?

Главната причина се състои в данните за потребителското поведение и масовата употреба на мобилни устройства. Проучванията на Google показват, че по-дългите заглавия дават повече информация и са по-полезни за потребителите.

Вижте как се създават разширени реклами.


Благодаря Ви за вниманието. Споделяйте и кометирайте.

Няма коментари:

Публикуване на коментар